Peruutettujen lippujen rahapalautukset asiakkaille syksyn aikana – asiakaspalvelumme on paikoin ruuhkautunut poikkeuksellisessa tilanteessa

12.8.2021

Palautamme peruutettujen lippujen lippurahat asiakkaille syksyn aikana. Pyrimme tietenkin toimimaan niin pian kuin mahdollista. Huomioithan, että rahapalautuksissa palautetaan lipun hinta, ei Lippupisteen palvelumaksua tai toimituskuluja. Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut näin poikkeuksellisessa tilanteessa, joten pyydämme kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä.

Mikäli et ole vielä toimittanut tietoja palautuksia varten, lähetäthän seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen liput(at)teatterikesa.fi:

• Tieto esityksestä / esityksistä
• Lippujen tilaajan nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä postiosoite
• Tilinumero

Voit myös halutessasi jättää palautussumman hakematta ja tukea lipun hinnalla Teatterikesän toimintaa. Ilmoitathan kuitenkin myös siitä meille sähköpostitse osoitteeseen liput(at)teatterikesa.fi.

Päivitys otsikkoon ja ensimmäiseen tekstikappaleeseen 17.8.: lisätty tieto, että asiakaspalvelu on ruuhkautunut poikkeuksellisessa tilanteessa.

<< Takaisin